Lucia Pizza, Sheepshead Körfezi’ne Roni Bardakları ve Deniz Tartları Getiriyor

Erdemitlee

Global Mod
Global Mod
New York’ta birkaç iyi bilinen istisna dışında herhangi bir pizzacıya gidin ve gözünüz kapalı sipariş verebilirsiniz: İnce hamurlu bir peynir dilimi kaçınılmazdır, Sicilyalı veya büyükanne dilimi büyük olasılıkla, tamamen peynirli beyaz bir turta muhtemeldir. Kesinlikle biberli olacak ve birçok işletme sahibi aynı tedarikçilerden satın aldığı için, bu hafta Bronx’ta alacağınız biberli, geçen hafta Queens’te yediğiniz biberliden belirgin şekilde farklı olmayacak.

Çoğu pizzacı cover grubu gibidir. Bazıları diğerlerinden daha sert kayar, ancak aynı standartları oynarlar. Ancak ara sıra bu gruplardan biri kendi şarkılarını yazmaya başlar.

Midwood’daki Di Fara Pizza’nın hikayesiydi; bu, bir sokak köşesi dilimi gibi görünüyordu, ancak malzemeler ve oranlar konusunda o kadar titizdi ki, New York City çevresinde bir dilim eklemli rönesansı başlattı. Şimdi, Sheepshead Bay’de dört aylık bir dükkan olan Avenue X’ten Lucia Pizza’nın hikayesi gibi görünüyor.




Salvatore Carlino Manhattan Beach’te büyüdü. Berlin’de yaşadıktan sonra pizzacısını açmak için Brooklyn’e döndü. Kredi… The New York Times için Adam Friedlander



Lucia’yı, kapının üzerindeki iki tabeladaki taze boya olmasa bile, sonsuza kadar var olan sıradan bir Brooklyn dilimiyle kolayca karıştırabilirsiniz – birinde İtalya ve Amerika Birleşik Devletleri’nin çapraz bayrakları görülüyor; diğeri ise müşterileri “Gelip pastanızı almaya” davet ediyor.




Basit bir yemek odasının etrafına dağılmış yaklaşık 20 koltuk. Kapının karşısında, paslanmaz çelikten klasik Fırınlar Pride gazlı fırınları ve tavana yığılmış karton pizza kutuları ile mutfak var. Tezgahın içine diz hizasında yerleştirilmiş, envanteri Lucia’daki birinin vişneli sodaya düşkün olduğunu gösteren bir self servis içecek buzdolabı var.

Ancak Lucia’nın tezgaha çıktığınızda ve size “bahar menüsü” verildiğinde dilim dükkanı şablonundan saptığını biliyorsunuz. Mekan ilk açıldığında yürürlükte olan iskelet “kış karşılama menüsü”nden yaklaşık iki kat daha uzun. Gerçekte, daha uzun liste hala biraz ilham verici. Sicilyalı bir gözleme olan cudduruni’yi sipariş etmeye çalıştığımda, “Henüz ona hizmet etmeye hazır değiliz” denildi.


New York’un Mükemmel Yemeği: Pizza Dilim

New York’luların onlardan daha geniş çapta ve oybirliğiyle paylaştığı bir mutfak deneyimi yoktur. dilim eklemi.


  • New York’un Gururu : Yeniden ısıtılmış, katlanabilir, taşınabilir dilim şehrin en önemli yemeklerinden biridir. İşte bu statüyü nasıl kazandığı.
  • 10 Denenecek Dilimler: Restoran eleştirmenimiz Pete Wells, şehirdeki en sevdiği eski tarz pizzacıları seçti.
  • Pizza Efsanesi: Di Fara Pizza’nın kurucusu Domenico DeMarco turtalarıyla ulusal bir halk kahramanı oldu. Bay Wells onu böyle hatırlıyor.
  • Daha Pahalı Bir Alternatif: Popüler bir pizza zincirinin sahipleri daha iyi bir dilim oluşturmak istedi. İşte nasıl yaptıkları.
  • Arşivlerden: New York diliminin tarihindeki rezil bir anı tekrar ziyaret edin: “Pizza Sıçan” toplu bir “Ew!”
Bu buhar yazılımının yanı sıra, menünün zevkleri gerçektir. Beyaz bir turta, salsiccia, çıtır kahverengi çakıllar halinde kavrulmuş domuz sosisi ile çevrili, çırpılmış ricotta’nın pürüzsüz beyaz adaları ile yayılır – aldığınızda kabuğu yuvarlayan olağan gri mermerler değil. Bunun üzerine taze maydanoz ve fırında solacak kadar ince doğranmış tatlı kırmızı soğan serpilir. Yağla kürlenmiş Calabrian chiles parçaları da yüzeyin üzerine kaşıkla dökülür, ancak ısıları gözlerinizi açana kadar onları fark etmeyebilirsiniz.



Diğer yeni dalga pizzacılar gibi, Lucia da pişerken küçük kaplara kıvrılan daha küçük bir pepperoni kullanır. Kredi… The New York Times için Adam Friedlander



Karamelli piccanti turtasında domuz eti ve biber temasında bir varyasyon görülür. Bu, standart domates sosu ve rendelenmiş mozzarella yatağı üzerine inşa edilmiştir. Sıcaklıkları, biber turşusu ve müşterilerin kendi takdirine bağlı olarak uygulayabilmeleri için bir şişe tezgahın üzerinde tutulan Mike’s Hot Honey’den birkaç sıkma ile yükseltilir. Domuz eti, pişirme sırasında kontakt lensler gibi içbükey hale gelen küçük pepperoni dilimleri şeklindedir.

Pizza uzmanları, bunları Paulie Gee’s, Mama’s Too ve batı Brooklyn ve Manhattan’daki diğer pizzacılar gibi neoklasik dilim dükkanlarının ayırt edici özelliği olan “roni kapları” olarak tanıyacaktır. Kupaların ünü yayılıyor olsa da, onları Belt Parkway’den birkaç blok ötede baharatlı portakal yağıyla bir arada bulmak küçük bir sürpriz.

Sheepshead Bay da tam olarak midye pizzanın kalesi değil, ama Lucia bunu yapabilir. Cuma günleri Lucia, New Haven versiyonundan farklı bir deniz tarağı pastası pişiriyor. Connecticut’ta istiridyeler doğrudan hamurun üzerine serilir, ancak Lucia onları erimiş mozzarella yatağında dinlendirir. New Haven geleneği de çiğ sarımsak talep ediyor; Sheepshead Bay’de sarımsak zeytinyağında altın rengi olana kadar haşlanır, ardından doğranmış taze kiraz, beyaz şarap ve tereyağı ile çabucak kaynatılır. Bu sos aslında şehirdeki yüz İtalyan restoranında linguine ile atılan şeydir. Zuppardi’nin Apizza’sındaki turtaların çıplak gücüyle boy ölçüşmese de, hafif rahatlatıcı bir pizza yapar.

Lucia, yolunu bulmaya devam eden yeni bir pizzacı. Umarım sonunda kabuk hakkında bir şeyler yapılabilir. Gevreklik için tasarlanmıştır ve ısırmak tatmin edicidir. Çiğnemek daha az tatmin edicidir; lezzet, en iyi pizzacıların hamurlarında neden olduğu derinlik olmadan, düz ve yumuşaktır.



Her pizza piştikten sonra üzerine yırtılmış fesleğen ve rendelenmiş pecorino serpilir. Kredi… The New York Times için Adam Friedlander



Lucia’nın mutfağını Acme Pizza Supply’daki kapanış satışlarından satın alınan ürünlerle doldurmaktan memnun olmadığına dair diğer tüm işaretler göz önüne alındığında, hamurun kurcalandığını hayal ediyorum. Domates sosu, acı veya şekerli değil, taze ve parlak bir tada sahiptir. Taze beyaz mantarlar koyu ve etli tadı gelene kadar pişirilir ve pişirilir. Bu çırpılmış ricotta gerçekten çok iyi. Sonra fırından çıktıklarında turtaların üzerine atılan yırtık fesleğen yaprakları ve ince rendelenmiş pecorino ipleri var. Bunlar, Lucia’nın klasik New York dilimi ve taze mozzarellasının eşmerkezli halkalar halinde sosun üzerine dizildiği margherita gibi en basit öğelerini bile ayağa kaldıran dokunuşlardır.

Tüm bu turtaların yazarı, Lucia’nın sahibi Salvatore Carlino’dur. Bu bodur tuğla sıra evlerin ve geniş arka sokakların mahallesinde büyüdü. 40 yıldan fazla bir süredir, ebeveynleri, Manhattan Plajı’ndaki ana caddede bir pizzacıya bağlı bir İtalyan restoranı olan Papa Leone’yi işletiyordu ve burada yardım ediyordu. Lucia’daki Papa Leone, babasının tarifiyle yapılan votka soslu bir turtadır.




P.leone adı altında, Bay Carlino’nun müzisyen, yapımcı ve DJ olarak başka bir kariyeri daha var (Müziklerinin “Brooklyn gibi” olduğunu söyledi. bağlı Q treni, dolu ve bir sürü gecikmeyle dolu. Biraz rahatsız edici ama eğlenceli.”) Pandemi onu Brooklyn’e geri taşınmaya zorlayana kadar Berlin’de çalışıyordu.

Oynayacak sopası olmadığı için açık havada pizza pişirerek saatlerini doldurdu. Caramelle piccanti arka bahçesinde doğdu. Bir gün X Bulvarı’nda boş bir restoran yeri belirdi. Burayı kiraladı, annesinin adını verdi ve yeni bir projeye başladı: eski aile melodisi, remix’i.

Yıldızların Anlamı Pandemi nedeniyle restoranlara yıldız derecelendirmesi verilmiyor.




Takip edin NYT Food Twitter’da ve NYT Cooking on Instagram , Facebook , YouTube ve Pinterest . Tarif önerileri, pişirme ipuçları ve alışveriş tavsiyeleri ile NYT Cooking’den düzenli güncellemeler alın .

Okumaya devam et...
 
Üst