Tavuk, Başarılı Restoran Nakli Sonrasında İyi Durumda Bildirildi

Erdemitlee

Global Mod
Global Mod
Şef Jonathan Waxman 2004’te Barbuto’yu açtığında, yemek dünyasının bahisçileri barbuto’nun hayatta kalması için büyük bir şans verdi. Reçelleri 1980’lerin belirleyici New York beslenme alanlarından biri haline getirdiğinden ve on yılın sonunda onu ve diğer iki restoranı kaybettiğinden beri, Bay Waxman, bir danışmanlık işinden diğerine geçerek, kiralık bir silahlı adama dönüşmüştü. . Kıdemli bir eleştirmen bana bu yeni yerin umut verici göründüğünü söylediğimde kendinden emin bir şekilde “Bir yıl içinde gitmiş olacak” dedi.

Aslında, 15 yıl sonra, Barbuto’nun et paketleme bölgesinin hemen güneyindeki binasını satın alan yeni bir ev sahibi, kira sözleşmesinin sona ermesine izin verdiğinde, Bay Waxman hala İtalyan mutfağı fikrini sunmak için oradaydı. O zamana kadar Barbuto, ortaya çıktıklarında çılgınca karşılanan, ancak bir süre sonra dalgalanma olmadan batmak üzere yakınlardaki düzinelerce restorandan daha uzun süre dayanmıştı. Barbuto hiçbir zaman şefleri değiştirmedi, bir tadım menüsü benimsemedi, Nordik’e gitmedi ya da eti ortadan kaldırmadı ya da haftalar öncesinden sipariş edilmesi gereken 12 kişilik ayrıntılı bir ana yemek sunmadı ya da kasabadaki hemen hemen her yemek yayınının sırasını almasına rağmen haber yapan başka bir şey yapmadı. salsa verde’nin tüylü bir parçasının altındaki kavrulmuş yarım tavuğu hayranlıkla seyrediyor.

Barbuto, son ayı olan Mayıs 2019’da, “Les Misérables”dan “One Day More” şarkısına teatral bir veda şarkısını söyleyen bir videoyu yayınladığı zamana kadar, çok az ilgi gördü. Her şeyi olduğu gibi yapmaya devam ederse, ısı ve ışık arasındaki farkı bilen insanların fark edeceğine dair soğukkanlı ve istikrarlı bir güvenceyle işine devam etti. Birçok insan yaptı ve Manhattan şehir merkezini Barbuto olmadan hayal etmeyi imkansız veya en azından tatsız buldular.

Barbuto’nun kira sözleşmesini kaybettikten sonra, sahibi Jonathan Waxman restoranı taşıdı. Kredi… The New York Times için Evan Sung
Orijinalinden kısa bir mesafede bulunan yeni yemek odası, Hudson Nehri’ne bakmaktadır. Kredi… The New York Times için Evan Sung

Sn. Waxman açıkça kabul etti, çünkü tahliyeye verdiği yanıt, ilkinden yaklaşık 500 fit uzakta ikinci bir Barbuto inşa etmekti. Şubat ve Mart 2020’de kısa, talihsiz bir çalışmadan sonra, restoran Ekim ayında geri döndü. Yine kuzeydoğu köşesinde, Batı ve Horatio Sokaklarının kesiştiği noktada yer alır. Yine dış duvarlar büyük ölçüde camdır, ancak yeni sitede yuvarlanmazlar, bu da orijinal alanı sıcak gecelerde çok çekici hale getirir. Yine mutfak, aynı kare masalar, aynı sandalyeler, aynı tabaklar ve aynı sunucularla dolu yemek odasının tam görünümünde bir gazlı ızgaranın alevleri ile bir pizza fırını etrafında düzenlenmiştir.


Bar artık çok daha uzun, bu da rezervasyon yapmadan içeri girip bir kokteyl çağırmayı kolaylaştırıyor – belki yumuşak kenarlı bir Negroni veya ilkini almadan önce kokladığınız koyu rom havuzuna sahip bir mai tai yudum veya bir JW margarita, monogramı haklı çıkarmak için yeterince çığır açıcı olmayabilir, ancak çoğundan daha pürüzsüz ve cilalı.

Bu noktada standart çalıştırma prosedürü, narenciye kokulu yağ damlayan yeşil, kahverengi ve mor zeytinlerden oluşan bir tabak sipariş etmektir. Bundan sapmak için hiçbir neden yok, ancak taşınmadan beri yeni olan baharatlı kavrulmuş fındıklar, margaritalar ve içlerinde misket limonu olan diğer kokteyllerle son derece iyi anlaşıyor.

Özel ayrıca masada en az bir kase lahana salatası görünmesi gerektiğini belirtir. Bu kaba yem yığını sadece tıbbi amaçlar için alınması gerekiyormuş gibi görünse de, yeşillikler Sezar benzeri bir sosla iyice yoğrulduktan sonra vahşi ham kalitelerini kaybettiler. Fesleğen neredeyse görünmezdir, ancak gereklidir. Bu, diğerlerinin yanında taklitçi olduğu Tek Gerçek Kale Salatası.


Kalamar kızartmasında kızarmış kalamar, acı kış yeşillikleri ile kaplanır. Kredi… The New York Times için Evan Sung

Yine de geleneklere uymadan önce, traşlanmış brüksel lahanası salatasının daha parlak ve daha güneşli olduğunu ve ana malzemesini bir başkalaşımdan geçirdiğini bilmelisiniz.

Isınmış turp, çıtır kalamar halkaları ve Buffalo-wing sosuna benzer bir etkiye sahip baharatlı kırmızı biber aiolisini bir araya getiren salataya da bir söz eklenmeli.

Bunların hiçbiri size özellikle roman gibi gelmiyorsa, bunun nedeni Bay Waxman’ın 1970’lerde California’da, Berkeley’de Chez Panisse’de ve Santa Monica’da Michael’da icat etmesine yardım ettiği ve ardından 80’lerde Jams’de New York’a taşınmasıdır. , 90’larda Amerika’da mevsimlik İtalyan yemeklerinin varsayılan modu gibi bir şey haline geldi. Bugün, Bay Waxman ve birkaç kişi tarafından açılan kapılardan İtalya’nın geleneklerini sadakatle yeniden üretmeye çalışmayan şefler giriyor. O kapının diğer tarafında mesquite ızgaraları, solmuş salata yeşillikleri, tuhaf pizza malzemeleri vardı.

Barbuto’nun yenilebilir bir müze parçası olan somon füme ve avokado pizzası var. Daha geleneksel olan turta bile, bir Fontina ve stracciatella tepesinde Hannah olarak adlandırılan numara, sade domatesleri değil, uzun süre pişirilmiş bir domates ragù’sini kullanır. Peki neden olmasın?

Yine de, Bay Waxman’ın son zamanlarda kestane fettuccine ile döndürdüğü yaban domuzu paçavrasında daha derin bir lezzet var. Aslında, Barbuto’daki pizza, özellikle makarna tanımınız muhteşem patates gnocchi’yi alıyorsa, genellikle taze makarna tarafından üst sıralarda yer alır – kaynatılmasalar, ancak tereyağı ve zeytinyağında tavada kızartılmış olsalar ve daha sonra fırlatma yastıkları gibi dağılmış olsalar bile. sote romanesco veya başka bir mevsim sebzesi ile bir tabakta. Yine, neden olmasın?

Kestane fettuccine ve diğer makarnalar taze yapılır. Kredi… The New York Times için Evan Sung

Ana yemeklere gelince, birkaç seçenek var ama tek önemli seçenek: Tavuk mu alacaksın yoksa tavuk olmayan bir şey mi? Diğer etler ve balıklar, onları sadece tamamlamayan, aynı zamanda onları tamamlayan sebzelerle doldurulma eğilimindedir – tavada kızartılmış morina, şişman dev fasulyeli, pasta kreması kadar kremsi; kartopu savaşı kadar canlandırıcı, gevrek, acı yeşillik salatası ile sarp panelenmiş domuz pirzolası.


Tavuk, bir kaşık dolusu kaba, rustik İtalyan salsa verde dışında kendi kendine gelir; roka, maydanoz ve diğer otlar doğranacak kadar doğranmış değil. Lekeleri, altın, biber benekli cildin etrafına dağılmıştır.

Restoranlarda yemek için çok sade kızarmış tavuk bulursanız, Barbuto’daki muhtemelen fikrinizi değiştirmeyecektir. Ama kızarmış tavuğun sevdiğiniz yanı sadelikse, sadeliğin zirvesine ulaşmış gibi hissedebilirsiniz, doğal lezzeti söz konusu olan, her parçayı ayrı ayrı bırakan bir yöntemle pişirilmiş bir kızartma. kuş neredeyse eşit sulu. Ve bunu, neredeyse hiçbir mutfağın elde edemeyeceği gevrek bir pul pul olacak şekilde kavrulmuş JW patateslerin bir tarafı ile yerseniz, şehrin sunduğu en iyi yemeklerden birine sahip olursunuz.

Pasta şefi Heather Miller, diğer Barbuto armatürleriyle yeni siteye taşındı. Çikolatalı pudingi, gelatisi, cheesecake’leri ve dahası, sürekli kurcalama ve iyileştirme tadında, ama sanki kendi kendilerine bir araya gelmiş gibi görünüyorlar. Bu, Horatio Caddesi’ne geldiğinde arka cebinde taşıması gereken restoranın değerlerine yakın.

Yıldızların Anlamı Pandemi nedeniyle restoranlara yıldız derecelendirmesi verilmiyor.


Takip et NYT Food on Twitter ve NYT Instagram’da Yemek Pişirme , Facebook , YouTube ve Pinterest . Tarif önerileri, yemek pişirme ipuçları ve alışveriş tavsiyeleri ile NYT Cooking’den düzenli güncellemeler alın .

Okumaya devam et...
 
Üst